Szia 🙂

Hajde Bea vagyok tréner és coach. Minden trénernek, minden coachnak más a stílusa, más az erőssége és másban hiteles.

Amiben én hiteles tudok lenni, az a kapcsolatba vetett mély hitem. Sokszor átéltem azt, hogy kell egy emberi kapcsolat, ahol kimondhatom mi van bennem. Kimondhatom a félelmeim, az ötleteim, a sikereim és ahogy szavakba öntöm hogy mi van bennem, úgy jönnek a gondolatok a következő lépéshez. De amíg nem fogalmazom meg hogy pontosan hol vagyok a adott témában, addig nem jönnek a további ötletek sem.
Ezért ér úgy jönni coachingra, tréningre, hogy “nem tudom”. Ha ki tudod mondani hogy mit nem tudsz, az már egy nagyon jó kezdet. Arra lehet építeni. Meg kell vizsgálni, fontos-e “tudni” és ha igen, mi kell ahhoz, hogy “tudd”.

Ahogy én támogatlak téged, az pedig a türelem és játékosság.
Alapvetően türelmes és empatikus a személyiségem, nem esik nehezemre türelmesen kísérni valakit. Tapasztalom és tudom hogy egy folyamathoz idő kell, és egy folyamatot nem lehet sürgetni. De azt is tapasztalom és tudom, hogy a haladáshoz meg is kell tenni a szükséges lépéseket. A coachingok és tréningek során ezt a kettőt igyekszem egyensúlyban tartani: a türelmet, hogy megadjam neked az időt a változáshoz, és a sürgetést, hogy amit most meg tudsz tenni azért hogy már ma este több legyél mint reggel voltál, azt haladéktalanul megtehesd.

Játékosság. Nagyon szeretek játszani. Azt tapasztalom, hogy ahogy a kisgyerekek természesen és könnyedén játszanak, úgy érdemes nekünk, felnőtteknek is játszani magunkkal, a lehetőségeinkkel. Érdemes kipróbálni, kísérletezgetni egy védett térben. Kipróbálás nélkül honnan is tudnám hogy nekem mi működik és mi nem működik? A kipróbálás és játszás színtere is a tréning és a coaching.

Szakmai tapasztalatomat tekintve közgazdász végzettséggel rendelkezem, dolgoztam HR területen, voltam több szervezetben is vezető, jelenleg pedig egy multinál vagyok tréner. Kis tudatossággal szerintem sok mindent lehet jobban csinálni. És sokszor látom azt, hogy egy kis változtatás mondjuk egy szervezeti folyamaton, mennyire sokat jelent a területen dolgozó embereknek. Azt is látom, hogy nem csak a szervezeti folyamatokat érdemes tudatosítani, hanem az emberek hozzáállását a folyamatokhoz. Lehet, hogy a folyamat ugyanaz marad, de a folyamathoz való hozzáállás megváltozása is óriási minőségbeli változást hozhat a munkavállalók életében.